vineri, 2 noiembrie 2007

psychedelic...

"bai mergem pana la asta ma? sa vdm ce face?"
"hai"
"facem un cui?"
"hm..DA!"
telefonu
"vino acasa mamica ca ti-am gasit droguri! am gasit ceva cu praf alb la tine in buzunar ! vino imediat acasa ca mor! "
"lasa-ma domne cu prostiile tale ..vrei sa vin acasa aiurea pt orice prostie de-a ta? hai pa!"
" ce-o fi gasit asta? plm n-am lasat nimic..cred ca e punga de la cerceii care i-am luat elenei..da n-are praf in ea..e panicoasa ea aiurea ce plm o fi gasit. hai sa mergem."
suna iar.
"vino acasa !"
"bai nene lasa-ma! ce-ai gasit ? ce punga?"
"nu e punga. e un fel de capsula cu praf in ea. o duc la analize!"
"bine , asa sa faci pa!"
"baaaa e psihadelica aia care mi-ai dat-o tu..care n-am luat-o aseara..am uitat-o in buzunar!"
"zii ca e ginseng, ia si fumeaza!"
sun.
"bai e maronie? si are un praf in ea..ca o capsula de ampicilina?"
"da!"
"e ginseng ca sa imi stea putza tare! :)) ia-o tu daca vrei sa ai putza tare! :)) lasa ca vin acasa si o iau in fata ta sa vezi si stam amandoi si vdm ce mi se intampla! :))"

"ba eu nu mai fumez asa mult ca sa ajung cat de cat sa pot sa vb acasa"
"bine"
suna.
"vii?"
"sunt pe drum"

"ia ma ce-ai gasit?"
"uite aici!"
"da-o incoace!"
"nu nu , o duc la analize"
"ce analize domne da incoace!"
o smulg din mana..era infasurata in hartie igienica. o inghit.se iau 1-4 ca sa simti. ma duc sa beau apa.
"ei? te-ai linistit? m-am transformat?"
"ai grija mamica!"
"hai la somn!"

Niciun comentariu: